Solen kommer till Halmstad (?!)

Det är vad jag hoppas på. Suttit och kollat väldigt intensivt på klart.se - ocn enligt dom är det för en gång skull jag som har tur att kunna få ta del utav solen. Först var det planer  på en sista minuten, men nae det gick inte. Sen var jag inne på Stockholm, men biljetterna upp är ganska så dyra. Men med lite tur så kommer solen till mig istället för tvärtom. Strand, sol och ev bad väntar i veckan.

Nästa lördag kommer Emma och Zandra, då kanske vi också kan ha lite tur så att det blir strand plus afterbeach. Tummarna är hårt hållna.


P.S. Kan ju naturligtvis inte lägga ut bilden på det ev fina vädret. Men det kanske betyder tur och att det håller vad bilden lovar. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0