Nu får de bli en liten uppdatering

Nu är jag tillbaka efter att ha haft noll motivation till den här lilla bloggen på några månader. Som ni vet har jag vart på världens bästa resa någonsin! I höst börjar jag skolan igen, och i sommar blir det jobb.

Men jag har faktiskt ett litet problem angående jobb och framförallt sommar. Mitt sommarschema börjar nämligen inte förrän om 2 veckor, alltså tisdag v. 27. Vad gör man i Halmstad när de inte är fint väder under sommaren?! Man kan spendera sina pengar nu innan midsommar och löning på all rea som finns i staden, men man kan också spendera dom på att åka till solen. Och det är de sistnämda jag vill! Efter en rejäl diskussion med min kära pojkvän så fanns det inga vhanser att det skulle bli jag och han på den här resan jag vill göra. Men det finns ett hopp - Emma Gräntz. Jag håller tummarna till Gud, Jesus och alla änglar och andra gudar i världen att hon kan fixa ihop sitt jobb och åka med mig. Om detta går vägen så är det jag som får ta ett snack med min kära mor också...Men för tillfället lägger jag de åt sidan. Hej solen?!


Thailand, Ko Tao 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0