Midsommarhelgen

Den har varit bra. Fick nog i mig någon magbakterie igår som höll i sig en bit in på denna underbara dag. Men nu känns magen under kontroll igen plus att min gosekille har kommit hem.

Midsommarafton börjar med en lång sovmorgon och en hyfsat stor frukost på de. Fix, och även fast jag var ute i god tid fick jag stressa de sista. Iväg till Falkenberg, byta bil och ut till Vessigebro där midsommarfesten ska hållas. Blåst och lite regn stoppar inte. Upp med pressening, potatiskokning, salladshackning och vi är redo för midsommarmaten. Otroligt gott, det gjorde du bra Emma :) Kyligare blir det, på med kläder och så är det lektime. Tyvärr så gick det inte hela vägen för lag ett, men så är det ibland. Frida var blå om läpparna när lekstunden var slut, stackarn. Kvällen avslutas i hyfsad tid, men ändå blev det ännu en lång sovmorgon dagen efter. Seg med huvudvärk och magen som började krångla blev det lunch, sova middag och tårta. Lite ensamtid och en hemsk nattsömn. Ut till Tylösand med jobbet, lunch på Punch och tillbaka (dock med en bit buss) får avsluta helgen.


Midsommarmaten


Emma och Frida va mätta och taggade för lek


Lag 2, motståndarlaget


Lag ett


Äta kex och vissla leken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0