Vecka två

Vi är snart inne på andra veckan i januari. Som alla andra säger, tiden går väldigt fort. Imorgon är det jobb igen, och spinning på det.

Helgen har vart bra. I fredags var Johanna här och åt med mig och Harry. Prat om framtid och det som har vart, kan man då ha ett bättre sällskap? Natten till lördag var allt än bra. Harry kunde jag aldrig få lugn, men ett par timmars sömn blev det till slut. Arbetsdagen började med en arg norrlänning, mycket halva reapriset och läckande tak. Emma och R´s födelsedag. Middag med några av Emmas kompisar, spel och skratt. En rolig lördag kväll. Hoppas att värdinnan också instämmer på det.

Man ska inte dra alla över en och samma men jag tror jag vet hur (många) singlar har det. En ensam söndag med film, träning och matlagning. Det är ganska typiskt att man aldrig kan inse hur bra man har det förrän den dagen du inte har det som en självklarhet. Jag saknar dig. Hur mycket jag än vill så kommer du inte komma hem, ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0