Välkommen 2011

Bara för att "alla andra" gör en årsresumé så ska jag väl också ta och göra det.

Januari
Hade nästan precis flyttat till Sälen, och livet där uppe flöt på.

Familjen O kom på besök, var på en hejdundrans afterski med Arvingarna, jag och Robin hittade tillbaka till varandra, köpte mina egna skidor och lyckades skada min svanskota ganska rejält.

Februari
Mamma, pappa, Lovisa och Harry kom upp över min födelsedag. Det var ganska dåligt väder och jag hade fortfarande problem med min svanskota. Matilda och Emma kom upp v. 8. Det var kallt, blåsigt och många gäster hade svårt att komma upp i tid.



Mars
Jag, Klara, Olivia och Lisa körde till Trysil en dag. Vädret var sådär, men det blev några timmars åkning innan det var dags att köra hem till Tandådalen igen.

Robin slutade uppe i Sälen och åkte hem. Pappa med kompisar kom upp den sista veckan i mars. Det blev åkning och en massa gubbprat en weekend.

April
Dags att säga tack&hej till Sälen för att åka hem till västkusten igen.

Hemma i Halmstad hade snön försvunnit, det var vår och jag jobbade en massa. Harry fyllde 1 år någon dag innan jag kom hem.

Maj
Jag och Sara bokade en sista minuten och åkte till Grekland och ön Karpathos.

Drott var i Sm final mot Sävehof. En mäktig match men tyvärr så hängde killarna inte med hela vägen.

Juni
Sommarschemat började och jag jobbade en massa. Midsommardagen var vi iväg med familjen O för att fira mormor Maj-Britt.

Juli
Lovisa konfimerades och nästan hela släkten var på plats.

Det var varmt och det blev en hel del jobb. Också en helg nere i Pukavik med hela familjen plus Lova, Vicki, Fredrik och Robin. Jag och Robin bokade resa till Bulgarien i september.

Augusti
Fest i Falkenberg när Jc fyllde år. Jag och Emma passade på att vara fotomodeller den kvällen.

Pappa, Lovisa och mormor fyllde år. Om släkten inte var samlad på Lovisas konfirmation så var dom de nu. Släkt ifrån Danmark var till och med över på besök.
Jag och Frida bokar resa till Asien 8 februari till 24 mars 2011.

September

Mamma fyllde år. Jag och Robin åkte till Bulgarien.


Oktober
Mamma och pappa åkte till Prag, jag och Harry var bästa kompisar den veckan.

Jag fick så gott som heltid, ca 35-40 timmar i veckan. Insåg att bikinisäsongen närmade sig igen så böjade kötta på gymmet.

November
Jobbade fortfarande väldigt mycket. Robin fick reda på att han fått jobb i Österrike. Julbord och julklappskväll.
Frida kommer hem från ett år i Usa. Vi börjar vår planering och går från Vietnam till Filippinerna och sen bestämmer vi oss för att slopa Filippinerna och köra på Vietnam igen.


December
Robin flyttar ner till Österrike, Sölden.

Julstressen, julförkylning och mellandagsrean passerar.
Nyår blev en lyckad kväll och jag tackar 2010 för sitt.

 

Nu ser jag fram emot ett bättre år, välkommen 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0