Skiter i det här!

Dagens, gårdagens, förra veckans och morgondagens I - landsproboblem! Imorgon ska jag köpa solkräm för nu orkar jag inte leta och fundera mer! Om jag har kollat runt rätt så kör jag solstick spf 50 (fick ett spf 30 utav mamma, så det har jag om det skulle behövas), spf 30 för ansiktet, spf 30 till kropp och sen ev en liten/mindre flaska med spf 50 för de mest utsatta ställena. Sen innan har jag spf 15 och spf 10, men det kanske borde vara bra en flaska spf 20 också? Även fast jag vill bli brun vill jag inte bränna mig och jag har sex veckor på mig att bli brun. Man kan nog ligga i skuggan en dag (?)


Imorgon är jag ledig, så det blir spinning vid lunch, solkräms letande/köpande ev en fika på stan och en middag på Capri med min resekompis. På lördag väntas jobb och partaj hemma hos chefen med resten utav gänget.


Kommentarer
Postat av: Solkräms spionen

Jag var inne igår och kollade, 155 kr för en liten flaksa solkräm!! Väldigt lätt a´tt bli reuniread innan man ens kommit iväg!

2011-01-14 @ 09:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0