Matildas födelsedag

har det vart hela dagen, men snart är den slut. Hon verkar nöjd, så det hoppas jag att hon också är. En parfym ifrån hennes systrar (som stod högt på önskelistan faktiskt), maten hon ville och lite mer uppmärksamhet än vanligt. Grattis igen sis, nu är det endast ett år i mellan. Vad "ung" man är (yeeees!!!)

Jag och Frida spenderade dagen i Ullared, både på Gekås och restaurangen i det "nybyggda". Fick en del till resan som har avresedatum idag om tre veckor! Imorgon blir det lunch med Julia, slappt och vattengympa. Även fast man är ledig tycker jag ändå att man har en hel del att göra. Dagarna rullar på (som en annan pensionär...)

P.S. Förresten, men hjälp av Ipren/Ibumetin salva och en massage av mamma så tror jag att nacken är på bättringsvägar. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0