Love my new pannband

Finally, nu har dom kommit - mina otroligt fina pannband. Det rosa kommer passa så fint till både min (snygga) skidjacka och den tjocka Didriksson jackan jag drar på dag ut och dag in (det är trots allt den som håller värmen). Det turkosa fick det bli för att jag skulle vara lite diskret, men blev så fallet? Men nu har jag iallafall båda två och i love them!


Det turkosa passade sig inte bra på bild...


Det är en himla tur att "alla andra" är så perfekta att de aldrig någonsin skulle begå misstag eller göra ett snedsteg. Att du inte ser utanför din lilla värld är synd på en sån fin människa du är (verkade vara?) Men vem är du som tar dig rätten att döma mig, som om det inte skulle räcka med de känslor jag själv brottas med. Du har inte ens gett mig en chans att förklara. Ett försök ifrån min sida men du ger kalla handen - tack ska du ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min solstråle som väcker mig varje morgon och finns hos mig under hela dagen. Du nattar mig med ditt mörker och finns där hela tiden genom månen. Älskar dig <3

2011-01-06 @ 02:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0