Jag vill ju åka NU!!!

Två veckor känns som en evighet, men om jag ska vara ärlig å tror jag att det kommer gå väldigt fort. Sen är det jag och Frida som står på egna ben i östra delen utav världen.



Idag blev det en lugn och sansad söndag. Har söndagsstädat, strykt en massa och sen blev det lunch och fika med Hanna (och även Caisa) på först Roberts sen Espresso House. Ingen klippning och färgning, det får vänta en vecka. Handboll gör en både nervös, frustrerad men också sjukt sugen på att börja spela igen. Kanske om jag ligger i hårdträning ex antal månader så skulle jag ev våga mig ut på planen igen.

Imorgon är det jobb och träning. Sista veckan med gymkort. Funderar på om jag ska bege mig ut för träning framåt vårkanten när jag kommer hem? Pengar att spara.

Nog tjatat, nu blir det fix inför morgondagen sen får jag nog bege mig tillsammans med min ljudbok till sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara Viva La Asia!! :D

2011-01-24 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0