Mindre än EN vecka kvar

Och jag börjar få en sjuk resfeber. Det är nog tanken på att jag och Frida ska klara oss på egen hand där borta. Inga svenska hotell med en reseledare utan bara hon och jag plus tusen till backpakers och mer än en miljon Asiater. Men jag längtar och detta ska bli skönt.

En del har hänt i min vardag. I söndags fick jag det bästa för tidiga födelsedags presenten man kan tänka sig - mitt hjärta kom hem. Tyvärr blir vi inte långvariga på grund av omständigheterna, men sen efter allt (tyvärr) är över så får vi mer tid för varandra (oj, vuxentjat...)

Och idag, vad tror ni händer?! Min ipod går sönder, jag blir arg, får panik, letar kvitto, hittar kvittot och inser att garantin går ut på söndag - lycka! Jag måste ha en ny till på tisdag, det ska dom ha klart för sig ifall dom börjar bråka. Men som sagt, garantin finns kvar. Kalla det tur eller skicklighet (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0