Imorgon smäller det!

Jag kan knappt tro att det är sant. Imorgon åker jag och Frida till Asien! Jag är spänd, nervös, rädd och glad. Vi ska upptäcka en massa, inte bränna oss, njuta, shoppa, äta gott, träffa mycket nya människor, sola och ta det riktigt lugnt (om det nu går?)

Just nu har jag suttit en stund med dessa förbaskade men samtidigt älskade ljudböcker. De tar ju en sån lång tid att lägga in! Och förresten, min iPod gick att fixa. Självklart blev jag du,förklarad när jag med gråten i halsen gick in på Teknikmagasinet och bad om hjälp. Och tadaa - nu är den fixad och den ska med ut i den stora vid världen.

Pengar är växlade, snart är alla papper utskrivna (måste komma ihåg att ta kopia av mitt Visa kort imorgon), lite småsaker som Ipren måste inhandlas och hämta kläder som hänger på tork. Sen tror jag att allt är klart för avfärd. Klockan 14.04/05 avgår tåget som ska ta oss ner till Köpenhamn och Kastrup där vi ska ta flyget som först ska ta oss till wien och sen mot Bangkok!

Håll utkik på facebook och resedagboken där mer info kommer om hur vi har de.
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0