I Thailand!

Thailand, im in love. Jag alskar detta land och for tillfallet vill jag aldrig aka hem. Men det ar 5 veckor kvar och bada jag och Frida ska njuta in i det sista.

Vi Har vart pa Ko Chang och Ko Samet. Ko Chang som blev vart forsta stopp stannade vi i 4 dagar. Nastan precis allt var ovant sa om jag hade fatt gora om en o sa hade det vart den, den behover en till chans. Fast vi hann med stranden (brande mig som satan), beach party, billig mat, traffade Jessica, Ia och Emma, djungeltrekking, bytt strand och kommit ifran varandra for forsta gangen pa denna resa. Efter dagarna pa Ko Chang bytte vi till Ko Samet. Forst hatade bade jag och Frida denna o men efter en natt var vi in love. Fire show (boys), fester, trevligt folk, intriger, chill pa en straden, ryssar i stringbikini och mycket mer. Men nu ar vi i Bangkok och ska idag vidare ut i djungeln for en natt. Sedan vidare ner till nasta o.

Battre uppdatering pa facebook och resedagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0