Tisdag kväll

Jag är trött, men jag borde verkligen inte vara det. Kanske ska gå och lägga mig lite tidigare ikväll än vad jag gjorde igår. Dagens i - landsproblem, eller nått liknande. Idag var det jobb och fick en bamse kram av en jobbarkompis när jag skulle parkera min cykel innan vi skulle börja. Då blir dagen så mycket roligare. Överraskning, men fick en hel jobbdag imorgon också (lycka!) Tyvärr blir det ingen lunch med Malin, men jag hoppas att få skjuta på den till på torsdag. Jag tycker om min arbetsplats, jag tycker om min chef, mina jobbarkompis och oftast våra kunder.

Efter jobbet imorgon ska jag träffa Johanna, vilket jag inte ha gjort sen i början av september - innan jag och Robin var i Bulgarien. På torsdag ska jag åka till Falkenberg för att säga hejdå till mister R som åker på utbildning i Frankrike på fredag. Är så fruktansvärt avundsjuk!!!

För att avsluta inlägget så tror jag att Sverige förlorar mot Holland ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0