Snöpremiär och utflykter

För 5 min så stod Harry i trädgården som ett stort frågetecken. Han som brukar vara svart var ganska vit. Det betyder att Halmstad fick sina första snöflingor idag. Det hade vart kul om det fortsatt och legat kvar, men kanske inte i mitten utav oktober.

Och mitt upp i snöandet sitter jag och kollar utflykter i Vietnam och Kambodja. Vart hittar ni som har vart ute och rest era "utflykter" egentligen?! Jag vet att det inte är någon brådska med att leta och söka, men jag måste bli lite taggad. Just nu är jag minst taggad på den kommande vaccinationen. Har kommit så långt att jag ringt 1177 (sjukvårdsupplysningen) men istället för att hon skulle rabbla allt som man behöver skulle jag kontakta min vårdcentral för de visste vad jag hade sen innan och vad jag behöver. Så när jag får tag i min resekompis som är ute och far i Us and a, eller när hon kommer hem så får jag nog se till att boka tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0