Måndag igen

Idag fyller farmor och år och då kan ni bara gissa vart jag befinner mig ikväll efter jobbet...

Helgen är över och det är måndag igen. Tänkte att jag skulle storstäda mitt rum innan jobbet. Med storstädning menas dammsuga, nya lakan, damma osv.

Fredag kväll spenderades i Kungsbacka för att kolla när Lovisa (och hennes lag) spelade mot Aranäs. Kunde haft en roligare fredag men kan inte säga mer än att jag saknar att spela handboll. Lördagen var det jobb där vi slog den höga budgeten för dagen. Kändes bra att kunna gå bort till kvällenssällskap, Sofie och Lovisa. En riktigt trevlig kväll! Och igår, baaaambabaaam - Ikea med mamma, pappa, farmor och farfar. Hela dagen gick (vilket jag förvisso var ganska glad över) och jag fick med mig hem två bädd set och en ram. Men de andra fick med sig lite mer. Nu vill jag flytta hemifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0