I´m in love

Jag hittade mina skor idag! Eller egentligen hittade jag dom igår, men hade världens otur - de fanns inte i min storlek. Fast idag så hittade jag dom igen, till och med lite billigare än vad dom kostade i butik igår. Dessa kommer att användas flitigt i vinter. Jag älskar dom, helt enkelt älskar dom.


Jag börjar friskna till ifrån min host, snor, ont överallt sjukdom. Det är bara halsen som inte riktigt vill bli bra men än finns det hopp. Har jobbat två dagar mellan 8-17 och igår 8-12. Eftermiddagen blev det en runda till Gekås! Alltid lika roligt att åka dit, men tyvärr var det ganska utplockat fast ändå blev det 1300 kr. Det är ganska konstigt faktiskt.


Imorgon är det jobb, sen är det faktiskt helg. Det ska bli så skönt att få sova lite längre än på söndag. Det är ett plus att jag kommer få vakna upp med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0