Från lägenhet till ryggsäck

Har fortfarande inte riktigt släppt lägenhetstänket, men nu måste jag lägga det åt sidan och hitta resetänket. Även fast det är 4 månader kvar till jag och Frida åker så är det ändå en del som behövs fixas. Vaccinering ryggsäckinförskaffning (ny eller begagnad), småsaker, utflykter och resemål i länderna.

Och en sak till som har med resa att göra - jag vill åka skidor!!! Nu har R vart iväg i några dagar (men han kommer snart hem igen) och igår fick jag ett mms som inte var kul - klarblå himmel och vitt. Jag måste se till att ha tid och pengar för att åka ner och kanske upp för nu är det riktigt illa.

 

Imorgon ska jag jobba igen och halva veckan har gått. Men det är inte helt fel.

 


Kommentarer
Postat av: Resekompisen

oj herregud vad mycket det är vi måste tänka på!! Men det kommer bli toppen:)

ses om 2 1/2 ;)

2010-10-20 @ 01:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0