Dödsmegasuper trött!

Efter en arbetsvecka (som vilken normal person som helst jobbar) är jag helt slut! Det kan i och för sig bero på min sjukdom som fortfarande inte riktigt vill ge med sig, men också för att jag verkligen inte är van vid tempot och att gå upp 06.30 på mornarna. Men jag ska väl också kunna vänja mig vid detta.

Efter jobbet idag så var bara jag, mamma, pappa och Harry hops farmor och farfar för att farfar fyller år idag. Jag har hunnit skjutsa mamma och pappa till en fest och ätit. Men nu ligger jag och Harry i soffan och kollar på Twilight. När han vill kan han vara riktigt gosig, men bara på hans villkor. Nu gäller det bara att inte somna. Work tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0