Den fjortonde oktober

Ibland är det verkligen jobbigt att skriva någon rubrik, som idag !

Klockan ett ska jag (äntligen) möta upp Malin i stan för att äta lunch. De skulle blivit igår men jag fick hoppa in på en jobbdag så jag är glad att hon kunde idag istället. Senare i eftermiddag ska jag till metropolen Falkenberg för att hjälpa R att packa och sen blir det mysfaktor på hög nivå.

Jag har kommit på en sak. Kanske att man skulle försöka ta en dag i taget och inte planera så mycket? Det var inte för om några veckor sen jag började planera min helg när det fortfarande bara var måndag eller tisdag. Kan tyckas lite stressande men det är ganska gött, för då vet man vad som väntar en. Jag får nog ta och fundera lite mer på det där med ickeplanerande.


Kommentarer
Postat av: Deedu

Låter som du börja lyssna på mig? :O

2010-10-14 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0