What about Filippinerna?

Efter ett hett tips ifrån en jobbarkompis (som aldrig har vart där men vill) är Filippinerna. Why not? Vad säger du Frida? Jag tycker självklart att det är ett sjukt bra förslag, samt att vi lägger in lite Malaysia i det. Med andra ord - skippar Vietnam och Kambodja totalt?


Imorgon åker jag och R till Blekinge. Just him and I, vilket ska bli riktigt skönt. Vill ha han bara för mig själv, man får ta vara på den tiden man har so to say.

För övrigt så börjar jag kl. 7 imorgon så jag ska snart bege mig mot sängen.

(Vi skippar det som var för ett år sen...)

Kommentarer
Postat av: Din trogna läsare

Oj, OJ vilken vänding, ligger detta nära thailand? Alltså de är rätt så kul, för min host familys housekeeper kommer från filipinerna:)

Men varför inte! Får diskutera detta närmare snart!

Kramar!

2010-11-05 @ 03:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0