Julklappar och cykelfixar´n

Även fast det är över en månad kvar till jul så har jag nästan kommit på alla mina julklappar, eller - de jag ska ge bort. Det enda som är kvar är ett litet frågetecken på R och det största frågetecknet ligger på mamma och pappas. Fast som sagt är det någon månad kvar innan jag ska ha bestämt mig och det ska vara klart.


Från det ena till det andra. Jag har nästan fixat min cykel idag - ringklocka och baklampa. Framlampan var inte lika lätt för att det var fel sorts lampa jag fick med mig ifrån Biltema. Så det är tillbaka till Biltema imorgon för att fixa det sista innan jag cyklar lagligt.

Kommentarer
Postat av: Frida from California

Jag gillar din framförhållning!

2010-11-03 @ 03:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0