Det är snart jul

Vilket är helt sjukt! Tiden rusar iväg och jag har idag köpt min första julklapp. Jag vet dock inte hur jag ska ha råd med allt denna månaden...Eller jo det vet jag. Jag ska inte köpa allt jag har lagt undan på julklappskvällen. Och så var det ordnat. Robins julklapp blir också (definitivt) den dyraste. Kläder behöver jag (faktiskt egentligen) inte, smink köpte jag idag (vilket var nödvändigt). Dock väntar ännu en resa till Gekås nästa vecka.


 

Till lunch idag blev det ingen korvstorganoff, utan en sallad på Hello med två av mina kusiner som är hemma i Halmstad över helgen. Även fast jag visste att de skulle komma hem blev jag riktigt förvånad när de kom in på jobbet medan jag stod och pratade med mamma. Ibland har man tur.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila bort min hemska träningsverk, imorgon tar jag tag i att bota den på riktigt genom ett tränings pass innan helgen. Och på tal om det så måste jag planera nästa veckas träning nu ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0