Två dagar kvar

...sen är det dags för mig och Sara att flyga ner till varmare breddgrad (jag och mina breddgrader...) Håller tummarna för att vädret ska vara tip topp. Ser liite mörkt ut för oss på fredag, men då får vi la göra annat (?!) Håller på att packa. Borde ladda ner mer musik och lägga in på ipoden, men det är nog de mest tråkigaste som finns. Har ingen inspiration när det kommer till musik. Mitt rum ser ut som en bomb. Det ligger saker överallt ! Och idag är det jobb från 12.30-21.15. Men har imorgon på mig med att packa det sista. Borde kanske vart bra att få ner det mesta idag...?

Hey ho, lets go.
Puss och kram.



Kommentarer
Postat av: sara

men andrea, jag kom ju med ett helt underbart musiktips igår på kicks.. dont you think? ;) haha kidding! ska fixa in en massa nice musik på min sony ericsson ikväll innan jag lägger mig :)

2010-05-18 @ 11:16:22
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0