Snart Grekland baby !

Åg vad det ska bli skönt att komma ner till värmen. Här är det lite för dåligt utav den varan. Det är snart mitten av maj och det är knappt 10 grader ute. Idag är jag, tro det eller ej men ledig. Så jag tänkte snart klä på mig, och sen åka bort till mormor med Harry och kolla om hon är hemma. Har inte träffat henne på väldigt länge, det borde vara dags nu. Natten som var har inte vart den bästa. Håller tummarna för att en förkyldning ska bryta ut. Halsen gör ont, magen har vart helt väck och gårdagens mat höll ett tag på att komma upp. En dag med chill tror jag står på listan idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh gud så roligt Andy! Grekland är bäst:D

Hoppas du får en underbaar resa!!

Kram.

2010-05-10 @ 18:13:25
Postat av: sara

vi kommer ha det helt underbart!

LÄNGTAR IHJÄL MIG TYYYYP :) PUSS!!

2010-05-12 @ 15:04:00
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0