Hoppsan, sjukt dålig uppdatering !

Men så mycket har de inte hänt på två veckor. Eller ja, som ni säkert redan vet har jag kommit hem till Halmstad igen. Skönt och vardagen kom jag snabbt in i igen. Jobbat har jag gjort sen dag två i Halmstad.

Det var Valborg i helgen, med andra ord i fredags. Jobbade till 15.00 på eftermiddagen sen åkte jag till Falkenberg för att spendera kvällen. Mysigt att träffa Robin igen, och trevlig sällskap hade vi. I lördags hade jag och Sara bpkat bord på Harrys sen var vi och såg Flickan ifrån ovan på bio. Även om filmen inte var som jag tänkt mig så lipade jag som en liten unge. Idag har jag myst med lillkillen, umgåtts med mamma och kollat sista och avgörande matchen mellan Ystad och Drott. Tro ni inte att Drott går och vinner och har tagit sig till final, som går av stapeln på lördag nere i Malmö. Sjukt osis att jag jobbar denna kväll och kan inte ens höra den på radio, skandal. Får ha sms uppdatering under hela matchen. Och i eftermiddags kom Robin ner. Vi gick en liten runda på stranden och köpte glass.

Wohoooo, om tre veckor har jag spenderat ca två dagar på stranden med Sara. Det började med att vi pratade ytligt om en sista minuten och nu är det verkligehet (även om resan inte är bokad ännu). Vi båda fick semester och nu är det som sagt bara resan som saknas. Detta ordnas imorgon, oh yeah !

En halv lång uppdatering, men nu efter min sms deklaration så ska jag nana. Träning, resebokning, Vican häng och teater på Sturegymnasiet väntar imorgon.

Nattinatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0