Hade kunnat stanna en vecka till

Grekland och Karpathos var underbart ! Den människa som får chansen att åka dit borde göra det. Jag ska göra om det igen. Människorna var väldigt trevliga (förutom kärringen i butiken där Sara köpte sin plånbok). Men det är sånt man får leva med. Shoppingen var hur bra som helst ! Det kunde man inte tro om en sådan liten ö som Karpathos. En lånklänning under 200 kr, underbarp sköna flipflop för samma pris och tre par Ray Ban glasögon för sammanlagt 30 euro (vi alla förstår att detta inte är äkta vara). Har endast ett fåtal bilder på mobilen, resten har Sara från sin kamera som jag givetvis ska få.

Snart ska jag hoppa in i duschen och senare i eftermiddag bege mig in till stan med min trogna vän, Saras. Och vet ni vad ? Vi ska shoppa, vilket vi inte alls har gjort denna veckan. Imorgon är det personalfest, tagga.

P.S. Åh vad jag har saknat dig ♥ D.S.


Utsikt ifrån restaurangen


Havet och stranden


Kommentarer
Postat av: sara

jag vill tillbaka andrea! haha, kärringen var mig en redig bitch .. =) tack för en underbar upplevelse & resa med dig. och vi har verkligen blivit så himla bra vänner, i looove it! <3 PUSSS PÅ DIG VÄNNEN :)

2010-06-01 @ 12:16:28
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0