Väldigt ovanligt trött

Okej, somnade sent igår men att gå runt som en zombie hela dagen har inte vart jätte kul. Imorgon är jag ledig och då ska jag och Nathalie ev till Experium och Zaunaworld. En stund lugn och ro kan sitta väldigt bra. 6 arbetsdagar återstår utav min tid i Sälen, vilket är sammanlagt mindre än en vecka.

Igår var jag, Klara, Olivia och Lisa i Trysil. En isig och halkig väg dit och en väldigt skrattig väg hem. Vadå övertrötta ?! Dagen var super bra. Bra sällskap, mindre bra snö, lite för flacka backar och solen hade kunnat skina lite mer. Som sagt, kanon ! Bowlingen på kvällen blev som den blev, men sånt får man ta.

För er som befinner er i Sälen tycker jag ska ta en tripp till Tandådalen skishop för att vi har en kanon rea. Hitta just ditt plagg innan någon annan gör det - haha. Hej reklam !

God natt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0