Sista söndagen i mars

Och det är helt sant, vilket är ganska sjukt. På torsdag går vi in april. Har en ganska så najs vecka framför mig med rea, en del ledighet och förhoppningsvis lite sol. Innan halv 8 idag såg var det bestämt att jag, Klara, Olivia och Lisa skulle till Trysil men nu ser det hela en aning mörkare ut. Vi får la se vad morgondagen har att erbjuda.

Pappa och hans fyra kompisar har vart uppe torsdag till idag. Kul att få åka lite skidor med pappa, blir sista gången för denna säsongen. Vädret igår, lördag var väl inte det bästa. Låga moln och regn är inte det optimala skidvädret. Då var fredagen mycket bättre med 14 grader och klarblå himmel.

Nu ska jag diska upp efter maten, sen ska jag fortsätta kolla på Johan Falk.

P.S.D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0