Min egna säng

Det finns inget bättre än sin egna säng. Visst har jag en säng här uppe i norr med, men det finns inget (inget) som slår min underbara säng hemma i Halmstad. Nu finns det en stor längtan hem och samtidigt en klump i magen som bara växer för varje minut av denna kväll. Vad är de med mig ?!

Tankar är någonstans väldigt långt borta och på en mycket mer varmare plats. Sol, värme och bara med världens bästa. Eller högre berg och underbara vyer, sol och bättre skidåkning. Att jag har växt på detta är sjukt, men snart är det dags för nya äventyr.


Bästa Italien


Jag och Vican sommaren 2009


Underbara mamma




Min älskade Harry. Hans första strandbesök sommaren 2009 - 2½ månad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0