Kanelbullar

Idag har jag och Emma vart väldigt kreativa, vi har nämligen bakat kanelbullar. Idén uppkom när vi insåg att solen inte skulle komma tillbaka, utan gått i moln för dagen och att vi inte orkade dra oss till backen. Bullarna blev otroligt goda, men jag tror att hennes variant på kringelaktiga bullar blev goadast. Så ikväll är det bullkalas i annexet, välkommna.



Nu sitter mina killar hemma hos mig i Halmstad och myser. Om jag är avis ? Nej då, hur kan man tro något sånt ? Jag är fruktansvärt avis, det går inte att beskriva med ord. Jag vill hemhemhemhem !!! Mini lillkillen hade med husse och jobbat idag, duktigt. Han hade mest sovit sa pappa haha. Men att sitta med i bilen är kul.

Nu ska jag laga mat och sen invänta mina gäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0