Det börjat ta slut...

Idag åkte Michaela, på lördag åker Olivia och om två veckor åker Nathalie. När jag åker, det får vi se. Det är ju inte bara mig det hänger på. När Olivia åker på lördag är det jag och Klara kvar ifrån gänget. En vecka tillsammans (tyyp) är vad vi får vännen haha. Sen har jag alltid Lisa på jobbet som en solstråle när det är som jobbigast.

Men imorgon då smäller det, full fart till Trysil ! Tillsammans med tjejerna Olivia, Klara och Lisa (vilka annars ?!) drara vi till grannlandet för lite skidåkning och sånt där. Det behövs nu.

Nu ska jag sova så att jag orkar med den låånga morgondagen.


Storlillmatte är så stolt !


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

cool design! :) Herregud ja kan inte fatta hur snabbt de går, kännns som de va igår vi satt o pratade om att du skulle åka om sådär 3 veckor!

Ha de bäst den sista tiden nu!

Kram

2010-03-30 @ 01:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0