Dålig uppdatering

igen...! Tiden bara flyger iväg. Det är nu v. 10 och alla tre sportlovsveckor är över. Kändes som en mindre chock idag när det absolut inte var något att göra idag på jobbet. Eller absolut och absolut, väldigt mycket mindre än vad man snabt vande sig vid.

Imorgon är jag ledig och då håller jag tummarna för sol. Ska ev åka ner och hämta mina Converse som kommit till Ica nere i byn för en vecka sen. Blir nervös att de ska skicka tillbaka dem, men de stod på deras hemsida att paketet ligger kvar i två veckor innan de skickas tillbaka. Och idag (äntligen) kunde jag beställa hem ett par nya Nike skor. Älskar dom och mina gamla luktar verkligen apa. De ska slängas och in med de nya nu inför våren, som även är påväg till Sälen.



Ikväll ringde Vican. Pratade med henne för ca en vecka sen men blev riktigt glad när jag såg hennes namn på displayn. Saknar sommaren, tycker det är dags för den snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0