Personlig tränare

Nej mina kära läsare, det har jag inte gått och blivit utan jag har köpt en. Han heter Benjamin (är sjukt snygg), och vi ska minsann se till att få ordning och förhoppningsvis bort en hel del fett på min kropp. Bestämde mig idag, och på tisdag ska vi ha vår första timme. Innan jag träffade Benjamin för att prata om vad jag ville få ut utav en personlig tränare så fick jag ett nytt styrketräningsprogram utav Jennie. Satan vad hon körde med mig. Hej träningsverk ! Fast det är lika bra, då känner man att fläsket har rört på sig. Nu är jag taggad !


 

Förutom att jag hängt på gymmet så har jag även hänt i stan. Först med Vican och sen med Hanna. Köpt ett par nya Converse, vet inte vilket nummer par genom mina år, men ett tredje par i garderoben. Mycket nöjd. Sen fick jag håret klippt och utväxten igenfärgad. Kunde kanske hunnit med lite mer träningsklädköp, men Hanna tipsade om att Gekås ska ha en del (?!), vilket jag får se på torsdag. Imorgon är det jobb 8.30-17.30, och efter jobbet ska jag också och kolla på en ny matta.

Goder natt mina vänner !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0