Midsommar 2010

...har passerat. Jag och Robin besämde oss i sista minuten att åka hem till Johanna för att äta med henne, Fidde (och Dan). Igår, midsommardagen åkte vi iväg med Robins mammas sida för att for hans mormor födelsedag. Så vi hade en lugn kväll, vilket någon annan också borde haft. Trevligt sällskap och en lugn fest när vi kom hem.

Just nu händer det inte alls så mycket. Jobb, träning och på lördag konfimeras Lovisa. Henne var jag, mamma, pappa och Harry och hälsade på idag. Kul att se henne. Både hon och jag tog i ifrån tårna när vi hade en sångstund i kyrkan. Att jag faktiskt kommer ihåg vissa av de där låtarna.

Med detta vill jag ännu en gång lova att jag ska bli bättre på att uppdatera.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0