Jag och Harry skriver ett inlägg

Eller ja, det är mest jag som skriver. Harry ligger och vaktar så att ingen försöker bryta sig in, medan jag sitter ensam och kollar på Alvin och gänget 2. Trodde att jag skulle få sällskap men icke. Griffoner är kända för att samla ihop sin flock och i Harrys flock är det endast en som är hemma, eller där han är - och det är jag. Pappa är i stugan, Lovisa hos Vicky, Matilda hos Emma och mamma är på personalfest. Tror att det är framförallt henne som han letara efter eftersom hon brukar vara hemma. Nu har jag gjort i ordning en tallrik glass med valnötter och honung på. Får se ifall det är lika gott som det var i Grekland.

En stor händelse har hänt idag ! Tro det eller ej, men jag lever efter vad jag har gått igenom idag. Andrea Ingvarsson har tagit ett till hål i örat. Ja, ni såg rätt. Jag klarade detta och det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Jag har hål i öronen sen innan men nu har jag tagit ett till jämte mitt andra hål i höger öra. Är otroligt stolt över mig själv.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och jaga fatt i Harry som ränner runt som en liten råtta i huset. Kommer att få minst fem utbrott innan mamma kommer hem om någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0