Ett år sen

Eller - imorgon är det egentligen datum mässigt ett år sen vår bal var. Herregud vad tiden går fort !!! Kommer ihåg hur sjukt nervös man var när man tog de första stegen ut ifrån bilen och in på röda mattan. Eller, jag var nog nervös hela röda mattan. Men kul var det. Om jag hade kunnat hade jag gått om röda mattan om och om igen haha. Fast nu är man gammal och grå, studenten är över för länge sen och man har redan passerat 20 års dagen vilket innebar att man blev väldigt vuxen med en gång. Nej, nu överdriver jag. Nu leker livet. Ingen skola (ännu...), jobbet går bra, allt går bra. Eller nästan allt.


Jag och Robin på hans bal 29 maj 2009
(älskar denna bilden)


Jag och Anton på vår bal 7 juni 2009


Imorgon är det jobb och en glas nyhet, Vican (och Tolle) kommer på besök imorgon kväll. Både jag och Harry hoppas av glädje ! På tisdag ska jag träffa en instruktör och en pt, sen ska jag klippa mig. På torsdag slutar Lovisa skolan och för mig och Sara innebär det Gekås för hela slanten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0