Thailand

Istället för allt tänka på att börja skolan så har jag nog bestämt mig för att satsa på det till nästa höst istället. Som de flest jag pratat med säger: "Är du inte motiverad så ska du inte börja". Tror nog att jag lyssna på det rådet.

Därför så har jag hittat min resekompis som blev det absolut bästa. Mina damer och herrar - Frida Lejfjord. Vi två ska köpa en massa kartböcker (kanske en gps) och sen bege oss till Asien i några veckor. Nu letar jag biljetter förbrilt. Det ser ut som om jag har hittat (med ett säkert flybolag) fram och tillbaka för ca 7000 kr per person. Ska bara få igång min Skype så får jag samtala med min resekompis. Men ni som har vart i Thaliand, eller Asien i övrigt - några förslag på vad man ska tänka på ? Både när det gäller sevärdheter, flygbiljett, shopping m.m. ?


 

Ikväll ska jag "fira" min namnsdag med att umgås med Sara Sköld. Än så länge ser planerna ut som om vi ska köpa med oss mat ifrån Maxi och sätta oss nere på stranden.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt Andrea med en resa! hur länge blir ni iväg, vad är planen? Hihi så spännAnde:D Kram Natha

2010-07-26 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0