Nu är det dålig uppdatering

...igen ! Men vad ska man skriva här ? Skriver när jag vill berätta något och/eller om det häånt något. I detta inlägget måste jag skriva av mig.

Som sagt, snart är stunden inne för mig och Frida, eller mest mig att få tummarna ur och köpa våra flygbiljetter till Thailando. Var inne på Big Travel idag (bästa resebyrån någonsin !) för att kolla läget, priser m.m. Någon som har erfarenhet av sånt här ? Vill ha lite tips angående biljetter och hur man tar sig runt där borta. Hört att buss är ett hett alternativ. Inför resan har min förståndiga moder sagt till mig att införskaffa mig bra skor, skit skor kan man köpa där nere är hennes åsikt. Och givetvis så kommer jag att följa min mammas råd. Imorgon är det jag som införskaffar mig ett par Ecco sandaler. Ja, ni hörde. Men hur sköna är dom inte ?! Provade dem idag inne i affären och jag hade nog kunnat ta på mig dom på en gång och traskat runt i stan med istället för mina (platta) Converse (som jag för övrigt äääälskar).

Är dom inte ganska tuffa ändå ? Vill nog ha dem i denna färgkombinationen, de svarta blir så himla svarta. Och det är snyggt med lite rosa bland allt de naturfärgade (några sömmar är rosa). Så nu jäklar, nu är dey bara ett par till skor som fattas (eller ja, det blir nog ett par jag har hemma sedan innan). Nu är jag fit for foght för Asien, som är ett halvår framåt i tiden...

Kommentarer
Postat av: ditt resesällskap

Oj, Oj nu får allt Asiaserna ta och se upp, i dom skorna kommer du att vara oslagbar på hike och svår terräng! ;) Kankse ska jag göra dig sällskap med ett par?

2010-07-28 @ 02:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0