Världens kalas vurpa

Har en sån sjukt värk i hela kroppen. Snacka om mörbultad. Åkte bräda (snowboard) idag för första gången i mitt liv. Tror inte att detta är något för mig eftersom jag fick besöka sjukstugan för första gången. Sista åket innan jag skulle ge upp så gjorde jag världens kalas vurpa och knät som tidigare vart dåligt sa hej då för en stund och stack till månen och tillbaka. Nu är de tillbaka men rejält tillsmockat. Skulle vila någon dag så att jag förhoppningsvis kan bege mig ut i backen på fredag, fast denna gången med skidor.

Livet knallar och går här uppe. Pratade med mina systrar och mamma idag. Tror inte att de två yngre damerna är klocka i huvudet, framför allt inte den mellersta. De kommer snart upp. Om jag inte har räknat fel så är de typ 17 dagar kvar. Längtar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0