Tio dagar kvar

till mamma, pappa, Lovisa, Harry och kanske Matilda kommer upp hit till Sälen. Längtar verkligen jätte mycket, Gud vad jag saknar dom !

Jobbjobbjobb står på schemat. På söndag har jag min första lediga dag på några dagar, och då ska jag åka skidor. Dags att införskaffa sig egna skidor så nu måste jag testa ut ett par. Kanske kan bli ett par likadana som Robin.


Ska också säga att igår födde Rosita äntligen sin lilla flicka. Har ännu inte fått något bestämt namn, men om de står fast vi det namnet de sagt ifrån början så blir det Jacline (vet inte riktigt hur de ska stava de.) Nu vill jag hem till Halmstad och träffa den lilla skrutten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0