Snartsnartsnart

Nu är det inte många dagar kvar till mamma, pappa, Lovisa och Harry kommer upp till mig. Längtar och jag saknar dom så otroligt mycket. Matilda träffar jag v. 7 då hon och Emma kommer upp. Mest saknar jag Harry. Bilden är ifrån somras, men nu är han en stor kille.


 

Hittade HM´s vår katalog på jobbet så den hann jag kolla i ett antal gånger. Åh, vill shoppa. Ha nya kläder. Först ska det ske förändring men ibland vill man skjuta fram tiden lite och få lite ljusa tider. Idag när jag gick hem var det nästan snöstorm. Hoppa att det är så en stund imorgon så att jag inte har dåligt samvete att jag ligger inne på förmiddagen. På eftermiddagen ska jag gå ut och gå en låång runda. Kvällen blir det antagligen Lindvallen och hälsa på Julle m. familj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0