Imorgon

Wohoo, om ett dygn är min älskade familj här ! Fast börjar bli lite orolig för promenaden bort till Kalvåsen, det kanske är för långt ? Det får ta den tid de tar. Har laddat min ipod med lite ny musik så det borde nog gå bra.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Har fortfarande sjukt ont i min svanskota, och jag tål inte värktabletterna jag fick så har fått gå från ganska starka till panodil. Linda Bengtzing på HC, men icke att jag har de kortet som kostar 1200 kr. Endast för ikväll räknade jag ut snabbt och lätt att jag minst får betela runt 200 kr. Värt de ? Antingen blir det förfest någonstans med panodil som mina bästa vänner, packning inför den lilla flytten i en vecka eller så sätter jag mig ner, glor på något och äter min Ben and Jerry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0