Casper i Arvingarna

Nu ni ska ni få höra på något coolt. Igår när det var after ski på Högis (Högfjällshotellet) så spelade Arvingarna, som för övrigt firar 20 år som band i år. Men det hör inte hit så mycket. Jag fick Caspers autograf ! Det ni, nu har jag något att skryta med. Jag och Emma stapplade fram och tog till och med ett as fullt kort tillsammans med honom och någon annan i bandet. Så nu sitter hans autograf snyggt på min anslagstavla här hemma i Fäboden.

Robins familj var på besök torsdag - söndag. Efter tre dagars åkning har jag en sån sjuk träningsverk i mina vader, men imorgon är det mer skidåkning och ännu fler skidor att testa. Ska snart ha mina egna.

Nu ska jag laga mat sen kolla på film med en Ben and Jerry.


Bildbevis ! Dock klippte jag bort mitt tjocka halvt uppsvullna ansikte. Så Emma, Casper och någon annan cooling i bandet fick vara med istället. Orginalbilden ligger tyvärr på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0