Bo diddley

Nu har jag fått denna underbart glada låten på hjärnan. Minne ifrån after skin på Högis förra lördagen då jag och Emma nästan stod längst fram och dansade ikapp med de andra gamlingarna som var där.




Idag har det vart en slappedag som slagit alla rekord här uppe. Sov till klockan 1 ! Men då var jag ganska hungrig när jag drog upp Robin. Innan han började jobba så lämnade han av mig, packa upp matvarorna, på med skidkläderna och iväg till backen. Självklart gjorde jag en kalasvurpa igen, men denna gången blev det lite värre än förra gången. Landade på svanskotan och nu ser det ut som om jag skitit ner mig när jag går. Skulle ev. blivit HC ikväll men nu är det ett minne blott. Sitter hemma och lyssnar på gammal musik och knarkar värktabletter.

Förresten så blev det ju ett skidköp idag. Mina egna skidor på 10 år, herregud. Känner mig nöjd med köpet för dessa är några jag kan utvecklas på.


Nordica Dobermann spitfire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0