Alla älskar vi väl klockor ?

Fick en underbart fin klocka av Robin i julklapp och nu är jag inne på en Knokk klocka (som verkligen "ingen annan" här uppe i norr har). Vet inte hur det ser ut i söder ännu. Men får jag väl se i april. Fast så är frågan, vilken färg ska man välja ?! Lila, vit eller röd är det som står högst på listan. En lila klocka fick jag utav Robin i julklapp så det kanske hade vart roligare med någon annan färg ?



Idag har jag vart ledig så det har vart nästan en heldag i Lindvallen. Införskaffade mig ett nytt tunnt pannband, en "snusäsduk" med fleece på insidan samt en ny sminkväska. Sen så blev det lite mat på de. Ikväll har hyrsan samt shopen i tandådalen vart och ätit och bowlat på Experium. Detta måste besökas. Ganska så häftigt faktiskt. Nu fattas bara badet. Imorgon måste jag tvätta och sen är det utgång som gäller.

 


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin in Linköping

Jag röstar på en vit!

2010-01-06 @ 14:17:39
Postat av: Friday

Ledsen att sabba din speciella klocka, alla har typ dem på bilden här hemma. Men de är jätte snygga så det förstår jag :P haha

2010-01-07 @ 21:59:29
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0