2010

Så var det ett nytt år. Har inte uppdaterat eftersom jag har jobbat både igår och idag. Igår var de hemskt att gå upp. En taskig mage och för få timmar sömn. Mycket folk men jag stod på benen hela dagen. Min nyårsafton betod utav en ledig dag, vilket innebar skidåkning. En god lunch och sen en vilostund hemma i sängen. Åt hemma hos Robin, träffade hans sambos och senare begav vi oss ner till Sälen byn där de var fest. Skulle åkt upp till Tandådalen och Kalvåsen för att gå på fest men när vi skulle beställa taxi så fick vi en vid 03.40 - knappt värt det. 12 - slaget var fint och en stund senare åkte vi hem. Jobb och trötta. Men det var en trevlig kväll med nya trevliga människor - tack !

Nu ikväll är det min första ensamma kväll på ett tag. Det kommer att bli mat och sen chill framför Lilla huset på prärien. Fick de första två dvd boxarna i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0