Saknar mamma, pappa och Harry


Hoppsan, dåligt uppdatering. Men har haft häcken full. Usch, nu har jag fått en rejäl släng av hemlängtan. Ser fram emot att rulla in på infarten på Lärkvägen 12 i april. Vår och förhoppningsvis sol ! Lite nya kläder och jobb på Maxi. Tydligen babyboooom så jag har förhoppningsvis en massa jobb att komma hem till. Pengar ! Och då är det jag som sparar dom. Inga onödiga köp.

Veckan som har gått har vart ganska så trång. Matilda och Emma var uppe vilket innebar ett trångt annex, men det gick. Lite halvdåligt väder i början men de/vi fick någon dag med sol. Tyvärr tog de ca 15 timmar för dem att komma hem till Halmstad. Dessa jäkla tåg !

Om 4 veckor kommer pappa och några av hans killkompisar ifrån innebandyn. Det ska bli sjukt kul att bara få åka skidor med honom, inte för att det blir alla dagar men lite mer än vad det blev när han var uppe sist. Och Lovisa den skunken åker till Österrike v. 11. Inte alls avundsjuk.

Nu ska jag bege mig mot sängen. Min sambo har redan sovit i 1½ timme.


En liten kille i somras. Gos i storlill mattes säng i Pukavik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0