Nu är jag vuxen !

Herregud, igår blev jag hela 20 år ! Usch nu är jag gammal. Men det blev en runda till Systemet och oj så nöjd jag var när jag gick där ifrån med en hel kasse. Nu sitter jag och kollar på Melodifestivalen, funderar på om det blir någon färd till Kvillan eller ej...

I veckan har mamma, pappa, Lovisa och Harry vart här. Super mysigt. De bodde borta i Kalvåsen så det var en liiten bit in till "centrum" bara. Nu har de åkt hem, men det känns faktiskt helt okej. Om typ en och en halv vecka komma Matilda, v. 12 så kommer pappa och några kompisar till honom och sen är det så att det faktiskt nästan är dags att åka tillbaka till Halmstad. Sitter och kollar som en galning efter en vecka i sol och värme efter säsong. Men vet knappt vart jag ska börja. Vart ska man åka där de är varmt i slutet av april - början av maj ?!

Förresten nu när jag har blivit vuxen och allt så har jag blivit en iPhone rikare. Happyhappy !


Jag och min underbara mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS i efterskott Andrea! :D Hoppas att du hade en toppenbra dag! :)

KRAM

2010-02-07 @ 13:30:41
URL: http://emeliejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0