Ingen rubrik

Visste inte alls vad som skulle bli inläggets rubrik, så det blev ingen alls. Jag sitter och kollar på ett utav mina favorit program -  Familjen Annorlunda. Dessa familjer med så många barn, herregud. Jag ska aldrig ha mer än 3 haha.

Idag har det var en jobb dag men imorgon är jag ledig. Ska bli skönt att få sova liite längre imorgon bitti. Sen ska jag umgås med Robin - äntligen ! Ska också tvätta, har fortfarande en massa tvätt. Tråkigt !

Och snart kommer Matilda, min syster. Hon och Emma kommer hit torsdag v. 7 och stannar till onsdag v. 8. Det var väldigt länge sen jag träffade henne. Sist var i början utav december. Även fast det faktiskt inte känns så. Min kära syster kommer och hälsar på. Åh, längtar !

Nu ska jag diska och fortsätta kolla på favorit programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0