Knappt en vecka

and i miss you like hell.



Julaftonen var bra, så som den ska vara. Lugn och en massa julklappar. Jag hade i och för sig inte önskat mig så mycket men jag fick nog det mesta som stod på listan och lite till. Självklart var kameran (ifrån min skatt) pricken över iét. Juldagen spenderade jag i sängen framför min nya dvd box och sen en otrolig tre rätters hos familjen O, (fast du saknades...)

Nog om julprat, ett år till nästa gång och nu är det en massa roligheter som ligger väldigt nära. Nyår kommer vi att kunna bocka av på lördag sen är det Asien resan att ladda för. Även om jag inte ska tänka så långt som hemkomsten ifrån resan så kommer jag äntligen att få träffa mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0